Naar de hoofdinhoud
Maandelijkse Benefits FAQ

Veelgesteld vragen over Maandelijkse Benefits

Jason avatar
Geschreven door Jason
Meer dan 6 maanden geleden bijgewerkt

Dit artikel biedt antwoorden op veelgestelde vragen over maandelijkse voordelen.

  • Kan ik opgespaard budget gebruiken voor maandelijkse voordelen?

Nee, het is niet mogelijk om opgespaard budget te gebruiken voor maandelijkse Benefits. Stel je hebt een maandelijks budget van €25; in dit geval zou dat het maximale bedrag zijn dat je kunt toewijzen aan maandelijkse Benefits.

  • Kan ik mijn gehele maandelijkse budget besteden aan een abonnement als de optie voor budgetbijdrage niet beschikbaar is in de app?

Helaas is het niet mogelijk om je volledige maandelijkse budget te besteden aan een abonnement als de optie voor budgetbijdrage niet beschikbaar is in de app. De beschikbare budgetbijdragen zijn vooraf bepaald en je kunt alleen het specifieke bedrag bijdragen dat wordt aangegeven in de opties van de Benefit.

  • Ik heb een maandelijks voordeel geselecteerd en mijn budget is afgetrokken, maar ik heb besloten niet verder te gaan met de registratie. Hoe krijg ik mijn budget terug?

Als je van gedachten bent veranderd over het aanmelden bij een partner nadat je een voordeel hebt geselecteerd, kom je in aanmerking voor restitutie. Neem binnen 5 werkdagen contact op met het YourCampus supportteam via de chat in de app en wij zullen een restitutie verwerken.

Het is belangrijk om op te merken dat deze optie alleen beschikbaar is als je de registratie niet hebt voortgezet en geen lidmaatschap hebt aangemaakt bij de desbetreffende partner.

  • Mijn arbeidsovereenkomst eindigt. Wat gebeurt er met mijn lidmaatschap bij de YourCampus partner?

In de meeste gevallen wordt je lidmaatschap in de laatste maand van je dienstverband geannuleerd. Er kunnen echter uitzonderingen zijn, afhankelijk van de specifieke Benefit. Bijvoorbeeld, in het geval van Swapfiets wordt je abonnement omgezet naar een privé abonnement, waardoor je de dienst kunt blijven gebruiken terwijl je er privé voor betaalt.

Voor meer gedetailleerde informatie over het annuleringsproces voor elk specifiek voordeel, verwijzen we je naar de informatie over de Benefits te vinden in de YourCampus app.

Als je het antwoord dat je zoekt hier niet kunt vinden, neem dan gerust contact op met onze ondersteuning via de chat in de app of op support@yourcamp.us.

Was dit een antwoord op uw vraag?