Naar de hoofdinhoud
Beloningen uitgelegd

Alles wat je moet weten over beloningen en punten

Jason avatar
Geschreven door Jason
Meer dan 7 maanden geleden bijgewerkt

Via deze functie verzamelen werknemers punten op basis van het beloningsprogramma van hun bedrijf. Binnen de Alleo App hebben medewerkers de autonomie om de beloningen te kiezen die aansluiten bij hun voorkeuren en hun verdiende punten in te wisselen voor een verscheidenheid aan Benefits die op de markt beschikbaar zijn.

Op het tabblad Beloningen vindt u drie tabbladen:

  1. Claim

  2. Winkel

  3. Geschiedenis

Claim

Het tabblad ‘Claim’ is de centrale hub waar je alle actieve doelen van jouw bedrijf kan bekijken. Hier vind je ook gedetailleerde informatie over het beloningsprogramma van je bedrijf.

Wat zijn de soorten doelen op het tabblad Claim?

Er zijn twee soorten doelen: Auto en Claim.

  • Automatische doelen: dit zijn automatische doelen die door jouw HR worden toegewezen. Op deze punten kan je geen aanspraak maken, HR bepaalt namelijk of je daarvoor in aanmerking komt.

  • Claimdoelen: Dit zijn doelen waarvoor je actief claims kunt indienen via de app. Elke claim vereist goedkeuring van HR. Bij goedkeuring worden punten toegekend; bij weigering ontvang je geen punten.

Waar kan ik mijn huidige punten controleren?

Je verzamelde punten zijn te vinden in de rechterbovenhoek van de Alleo App-interface.

Winkel

Hoe kan ik mijn verdiende punten gebruiken?

Ga naar het tabblad 'Winkel' om de voordelen te ontdekken. U kunt uw punten besteden aan de hier weergegeven voordelen.

Kan ik punten combineren met verschillende budgetten?

Nee, je kan geen punten combineren met verschillende budgetten. Punten verdiend via het beloningsprogramma worden besteed aan de Benefits die beschikbaar zijn op het tabblad Winkel.

Geschiedenis

Op het tabblad 'Geschiedenis' vind je twee secties:

  • Transacties - alle voordelen die met uw punten zijn geselecteerd op het tabblad Winkel.

  • Claims - alle claims die u heeft ingediend, samen met hun status.

Wat betekenen de verschillende claimstatussen?

  • Goedgekeurd: je werkgever heeft de claim goedgekeurd en er moeten punten worden toegekend.

  • In behandeling: Je claim wacht op beoordeling door jouw werkgever.

  • Afgewezen: Helaas is jouw claim afgewezen.

Als je vragen hebt over de status van je claim, kan je contact opnemen met jouw HR-afdeling voor hulp.

Was dit een antwoord op uw vraag?