Naar de hoofdinhoud
ClassPass
Jason avatar
Geschreven door Jason
Meer dan 6 maanden geleden bijgewerkt

De ClassPass benefit is beschikbaar voor zowel nieuwe als bestaande ClassPass leden.

Om je succesvol aan te melden of een switch aan te vragen bij ClassPass, is het belangrijk om je zakelijke e-mailadres te gebruiken. ClassPass accepteert alleen e-mailadressen met zakelijke domeinen en zal registraties met e-mailadressen van domeinen zoals @gmail.com of vergelijkbare persoonlijke e-mailproviders niet verwerken. Als je geen e-mailadres met een zakelijk domein hebt, kun je helaas geen gebruik maken van de ClassPass benefit via YourCampus.


Beschikbare abonnementen en budgetbijdragen


Voor de ClassPass benefit zijn er verschillende abonnementen beschikbaar die op je behoeften aansluiten.

Als je budget het toelaat, kunnen de lidmaatschapskosten volledig worden gedekt. Als je budget de kosten niet volledig dekt of als je besluit om slechts een deel van je budget aan ClassPass te besteden, zal ClassPass het resterende bedrag rechtstreeks van je bankrekening innen. Dit betekent dat je nog steeds van de voordelen van ClassPass kunt genieten, ook al is je budget niet genoeg om de volledige lidmaatschapskosten te betalen.

*Let op, je kunt alleen bijdragen aan ClassPass tot aan je maandelijkse limiet. Als je maandbudget bijvoorbeeld €20 is, kan de grootste bijdrage aan ClassPass maar €15 zijn. Je kunt geen maandbudget opsparen of eenmalig budget inzetten voor maandelijkse voordelen, zoals ClassPass.

Credits

Abonnements-kosten

Beschikbare

budget contributies

Directe aftrekking ClassPass van gebruikers bankrekening

10

€15

€15

€0

18

€25

€15 or €25

€10 or €0

28

€35

€15, €25 or €35

€20, €10 or €0

52

€65

€15, €25, €35 or €65

€50, €40, €30 or €0

70

€89

€15, €25, €35, €65 or €89

€74, €64, €54, €24 or €0

Neem bijvoorbeeld aan dat je maandelijks budget €20 is, en je kiest voor het 28-creditabonnement. Dan kan je €15 vanuit je YourCampus-budget bijdragen aan de maandelijkse kosten, en het overige bedrag van €20 zal rechtstreeks door ClassPass van je bankrekening worden geïncasseerd.


Hoe meld ik me aan?


  1. Het Kiezen van de Benefit:

Zodra je het ClassPass-voordeel in de YourCampus-app hebt gevonden, selecteer je het budget dat je wilt besteden aan je ClassPass-lidmaatschap en bevestig je je keuze.

*Let op: zodra je je keuze bevestigt, wordt de budgetbijdrage voor de gekozen optie meteen van je budget afgetrokken.

2. E-mailbevestiging en Registratie:

Na het kiezen van het ClassPass-voordeel krijg je een e-mail met meer instructies voor het registratie- of overstapproces.

In de e-mail vind je:

  • Registratielink - Deze link is voor gebruikers die nog geen ClassPass-account hebben. Als je de registratielink volgt, kun je een nieuw account bij ClassPass aanmaken en het creditplan kiezen dat je wilt.

  • Overstapformulier - Dit is voor gebruikers die al een ClassPass-lidmaatschap hebben. Vul het formulier in en stuur het naar ClassPass. ClassPass zal het formulier bekijken en de overschakeling regelen voor je volgende betalingscyclus. ClassPass heeft tot 3 werkdagen nodig om de overschakeling te regelen, dus zorg ervoor dat je het formulier ten minste 3 werkdagen voordat je betalingscyclus vernieuwt, indient. Zodra ClassPass de overschakeling bevestigt, wordt de afschrijving van je budget aangepast aan de datum van de overstap.


Annuleringsbeleid


Je kan je ClassPass-voordeel op maandelijkse basis stopzetten. Er zijn drie verschillende manieren om dit te doen. Lees verder om jouw situatie te vinden en de stappen die je moet volgen.

1. Je wilt je abonnement helemaal stopzetten.

Als je je ClassPass-abonnement volledig wilt stopzetten, neem dan contact op met de YourCampus-ondersteuning via de chat in de app. Geef je gegevens door zoals je voornaam, achternaam, en het e-mailadres gekoppeld aan je ClassPass-account. Ons ondersteuningsteam helpt je dan met het stopzetten van je abonnement.

2. Je stopt met werken en verliest toegang tot de YourCampus-app en je budget

Als je niet meer werkt en dus geen toegang meer hebt tot de YourCampus-app en je budget, dan wordt je ClassPass-abonnement automatisch stopgezet aan het einde van je betalingscyclus van je laatste werkmaand. Het is belangrijk dat je eventuele overgebleven credits gebruikt voor het einde van deze betalingscyclus, anders verlies je ze.

Als je van gedachten bent veranderd over een ClassPass-abonnement nadat je deze optie hebt gekozen in de YourCampus-app, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam via de chat in de YourCampus-app.

Was dit een antwoord op uw vraag?