Hoe kan ik mijn Headspace voucher gebruiken?
Kijk deze korte video met instructies voor hoe je de Headspace voucher kunt gebruiken.
Kan ik gebruik maken van de Headspace benefit als ik al een abonnement voor Headspace heb?
Ja, dat kan zeker. Afhangende van de betaalmethode voor je huidige abonnement kunnen er vervolgens verschillende stappen zijn die je moet nemen voordat je de code kunt gebruiken.
Als je het lidmaatschap hebt gekocht via de Headspace website:
Log via www.headspace.com in op je account vanaf een desktop of mobiele browser (niet de mobiele app).
Ga naar Checkout - Headspace en klik op "TURN OFF AUTO RENEWAL".
Als de knop er niet staat, kun je een e-mail sturen naar help@headspace.com.
Als je je abonnement via de Apple App Store hebt gekocht:
Open de Instellingen app
Scroll naar "iTunes en App Store"
Klik op je AppleID E-mail
Selecteer "View AppleID" (het kan zijn dat je moet inloggen)
Klik op "Subscriptions"
Selecteer het Headspace abonnement
Klik op "Annuleer abonnement" om te voorkomen dat het abonnement automatisch verlengd wordt aan het einde van de huidige betalingstermijn
Als je je abonnement via de Google Play Store hebt aangeschaft:
Open de Google Play Store
Klik op Menu (3 horizontale lijntjes) naast "Google Play"
Klik op Account en daarna Abonnementen
Vind het abonnement wat je wilt opzeggen
Klik op Annuleren
Als je je abonnement via Spotify hebt aangeschaft:
Ga naar https://www.spotify.com/account/subscription en log in om de informatie over je Spotify Abonnement te vinden
Beheer of annuleer je betalingen door naar de ‘Abonnementen’ sectie van je account te gaan. Als je meer hulp nodig hebt kun je naar de hulppagina van Spotify gaan, of direct contact opnemen via https://support.spotify.com/contact-spotify-support/