Naar de hoofdinhoud
Wat is de Alleo Portal
Jason avatar
Geschreven door Jason
Meer dan 2 maanden geleden bijgewerkt

De Alleo Portal is het platform exclusief gemaakt voor Beheerders van een Alleo account. Dit platform biedt inzicht in de interacties en betrokkenheid van jouw medewerkers met de Alleo app. Hier heb je toegang tot een reeks essentiële functies, waaronder:

  1. Onboarding en Offboarding: maak Alleo-accounts aan voor nieuwe medewerkers en stel de offboardingdatum in voor bestaande medewerkers.*

  2. Budgettoewijzing: wijs budgetten toe aan zowel nieuwe als bestaande medewerkers.

  3. Betrokkenheidsinzichten: houd de app-betrokkenheid van je medewerkers in de gaten.

  4. Enquête maken: maak en beheer peilingen binnen de app om feedback en inzichten te verzamelen.

  5. Goedkeuring van onkosten: houd de gedeclareerde uitgaven uit verschillende budgetten bij.

  6. Flex pensioen: bekijk en exporteer de uitbetalingsvoorkeuren van werknemers voor flex pensioen.

  7. Belastingvrij: track benefits die zijn aangeschaft uit het belastingvrije budget en download rapporten.

  8. Flexverlof: bekijk en exporteer gekochte/verkochte vakantiedagen en opname verzoeken.

  9. Mobiliteit: bekijk en exporteer verzoeken voor reiskostenvergoeding woon-werkverkeer en werkroosters voor thuiswerken.

*als je integratie hebt ingeschakeld, wordt de on- en offboarding van medewerkers beheerd via de integratie


Hoe log je in op het portaal?


  1. Voer je geregistreerde e-mailadres in dat bij Alleo bekend staat als manager-e-mailadres

  2. Controleer je e-mail voor de inlogcode en voer deze in.

    *Houd er rekening mee dat je na 30 dagen een nieuwe code nodig hebt.


💡Meer hulp nodig? Neem contact op met je Customer Success-manager of chat met ons door op het messenger-pictogram aan de rechterkant te klikken.


Was dit een antwoord op uw vraag?