Annuleren van een benefit

Hier vind je informatie over de procedure voor het annuleren van maandelijkse benefits.

Jason de Witt avatar
Geschreven door Jason de Witt
Meer dan een week geleden bijgewerkt

We snappen dat situaties kunnen veranderen en dat je misschien een benefit moet annuleren. Om het annuleren zo makkelijk mogelijk te maken, hebben we voor elke benefit duidelijke instructies in de Alleo app gezet.

*Houd er rekening mee dat je de benefit alleen kunt annuleren binnen de aangegeven annuleringsperiode. De annuleringsperiode wordt meestal vermeld in de details van de benefit.

Hier vind je instructies voor het annuleren van benefits:

  1. Open de Alleo app en navigeer naar de benefit die je wilt annuleren.

  2. Vind de annuleringsinstructies binnen de sectie "Hoe het werkt" van de benefit.

  3. Volg stap voor stap zorgvuldig de instructies.

Als je de instructies opvolgt, vermijd je mogelijke fouten in de afschrijving van je budget. Houd er rekening mee dat de stappen voor annuleren kunnen verschillen, afhankelijk van de specifieke benefit dat je wilt stopzetten.

Wanneer je een voordeel direct bij onze partner annuleert, moet je weten dat je budget pas na een maand wordt teruggestort. Heb je het budget sneller nodig? Geen zorgen, we staan klaar om je te helpen. Neem gewoon contact op met ons ondersteuningsteam via de app-chat en geef de datum door waarop je hebt geannuleerd.

Was dit een antwoord op uw vraag?