Naar de hoofdinhoud

FAQ - Maandelijkse Benefits

Veelgestelde vragen & antwoorden over maandelijkse benefits

Aleksandra avatar
Geschreven door Aleksandra
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Maak je gebruik van een van onze benefit partners, op een maandelijkse basis? Of wil je weten hoe dat werkt? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen en de antwoorden daarop:

  1. Kan ik opgespaard budget gebruiken voor maandelijkse voordelen?

    Nee, het is niet mogelijk om opgespaard budget te gebruiken voor maandelijkse Benefits. Stel je hebt een maandelijks budget van €25; in dit geval zou dat het maximale bedrag zijn dat je kunt toewijzen aan maandelijkse Benefits.

  2. Kan ik mijn gehele maandelijkse budget besteden aan een abonnement als de optie voor budgetbijdrage niet beschikbaar is in de app?

    Helaas is het niet mogelijk om je volledige maandelijkse budget te besteden aan een abonnement als de optie voor budgetbijdrage niet beschikbaar is in de app. De beschikbare budgetbijdragen zijn vooraf bepaald en je kunt alleen het specifieke bedrag bijdragen dat wordt aangegeven in de opties van de Benefit.

  3. Ik heb een maandelijkse benefit geselecteerd en mijn budget is afgetrokken, maar ik heb besloten niet verder te gaan met de registratie. Hoe krijg ik mijn budget terug?
    Als je van gedachten bent veranderd over het aanmelden bij een partner nadat je een benefit hebt geselecteerd, kom je in aanmerking voor restitutie. Neem binnen 5 werkdagen contact op met het Alleo supportteam via de chat in de app en wij zullen een restitutie verwerken.

    📌 Het is belangrijk om op te merken dat deze optie alleen beschikbaar is als je de registratie niet hebt voortgezet en geen lidmaatschap hebt aangemaakt bij de desbetreffende partner.

  4. Mijn maandelijkse benefit start pas volgende maand, maar mijn Alleo-budget voor deze maand is al afschreven, waarom?

    Zodra je een benefit selecteert en bevestigd, wordt jouw Alleo-budget afgetrokken van jouw account. Customer Support ontvangt notificaties van voltooide inschrijvingen, en zal ervoor zorgen dat jouw Alleo-budget correct wordt verrekend. Teveel betaald budget zal worden teruggezet.

  5. Mijn inschrijving is geannuleerd, waarom?

    • Als er geen annuleringsreden is meegegeven, controleer dan of je met hetzelfde e-mailadres hebt ingeschreven als het e-mailadres waarmee je inlogt bij Alleo.

    • Heb je de benefit geselecteerd in Alleo en vervolgens de inschrijvingslink uit de bevestigingsmail gebruikt? Zo niet, selecteer de benefit dan in de Alleo-app. Je kan geen inschrijving voltooien zonder het eerst te hebben geselecteerd in de Alleo-app.

  6. Mijn arbeidsovereenkomst eindigt. Wat gebeurt er met mijn lidmaatschap bij de Alleo partner?

    In de meeste gevallen wordt je lidmaatschap in de laatste maand van je dienstverband geannuleerd. Er kunnen echter uitzonderingen zijn, afhankelijk van de specifieke Benefit. Bijvoorbeeld, in het geval van Swapfiets wordt je abonnement omgezet naar een privéabonnement, waardoor je de dienst kunt blijven gebruiken terwijl je er privé voor betaalt.

    👉 Voor meer gedetailleerde informatie over het annuleringsproces voor elke specifieke benefit, verwijzen we je naar de informatie over de Benefits te vinden in de Alleo app.

  7. Mijn vorige maandelijkse benefit is deze maand beëindigd, maar nu kan ik geen nieuwe maandelijkse benefit selecteren, waarom?

    Als je in maand 1 een maandelijkse benefit gebruikt en die loopt af, is het maandelijkse budget in ons systeem daarvoor gereserveerd - zelfs als je niet het volledige bedrag betaald van jouw Alleo-budget.
    Heb je niet voldoende maandelijks budget in het algemeen, voor twee maandelijkse benefits, dan laat ons systeem het niet toe een nieuwe benefit te selecteren.
    Je kan wachten tot maand 2, om de nieuwe benefit te selecteren of je kan ons Customer Support team vragen om hulp.




    💡 Meer hulp nodig? Neem direct contact op!

    💬 Live chat support - Klik het icoon of Help in het Alleo Portaal
    ✉️ support@alleo.nl

Was dit een antwoord op uw vraag?