Via de HR-integratie
Als je een integratie hebt ingeschakeld, wordt de on- en offboarding van medewerkers beheerd via de integratie. Af en toe worden medewerkers geactiveerd en gedeactiveerd via de integratie, terwijl budgetten handmatig via het portaal moeten worden toegewezen.
š” Als je niet zeker weet wat de specifieke opzet van jouw bedrijf is of moet zijn, neem dan contact op met jouw Customer Success Manager. Je kan ook contact opnemen met ons van Customer Operations via admin-support@alleo.nl.
ā
Als er een HR-integratie met Alleo bestaat, raadpleeg dan de integratieartikelen voor informatie over de onboarding van werknemers:
Zonder integratie
Lees hieronder verder in het geval van geen bestaande HR-integratie tussen jouw bedrijf en Alleo:
ā
Bulk gegevens update via het Alleo-portaal
Met het Alleo-portaal kan je werknemersgegevens in bulk beheren.
Hieronder vind je voorbeelden van wat je in bulk kunt beheren via het Alleo-portaal:
Voor elk type vind je stapsgewijze handleidingen die je door het proces leiden.
š” Meer hulp nodig? Neem contact op met je Customer Success Manager
āof chat met ons van Customer Operations,
via het ?-icoon linksonder in de Customer Portal