Naar de hoofdinhoud

Terugbetalingen

De richtlijnen & voorwaarden met betrekking tot terugbetalingen

Aleksandra avatar
Geschreven door Aleksandra
Deze week bijgewerkt

We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat jouw budget zo nauwkeurig, en alleen indien nodig, wordt ingehouden. Mochten er onjuiste afschrijvingen hebben plaatsgevonden, dan staan wij klaar om te helpen!
โ€‹
Neem contact met ons op en we zullen de kwestie grondig onderzoeken en ervoor zorgen dat deze wordt opgelost. Het is belangrijk om zo snel mogelijk in contact te komen, zodra je merkt dat er iets niet klopt.

Je kan een volledig overzicht van alle transacties vinden in jouw Alleo-app, via profiel > transacties.
โ€‹

Lees hieronder verder om te begrijpen wanneer je in aanmerking komt voor een terugbetaling en wanneer dat mogelijk niet het geval is.


In aanmerking voor een terugbetaling


  • Voucher niet ontvangen

Als je de bestelde voucher, of de service waarvoor je hebt betaald, niet hebt ontvangen, kom je doorgaans in aanmerking voor een terugbetaling. Stel ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte zodat we de kwestie kunnen onderzoeken en jou verder kunnen helpen.

๐Ÿ“Œ Let op: er kunnen gevallen zijn waarin e-mails met vouchers niet goed zijn uitgestuurd of jouw mail niet hebben kunnen bereiken. In dat soort gevallen sturen we de voucher graag opnieuw, om ervoor te zorgen dat je deze naar behoren ontvangt en kan gebruiken.

  • Annulering maandabonnement

Als je jouw maandabonnement rechtstreeks bij een partner hebt geannuleerd, zonder Alleo te informeren, kom je nog steeds in aanmerking voor een terugbetaling.
Neem zo snel mogelijk contact op met het Alleo-Customer Operations (via mail of chat) en geef de datum van de annulering door.
Wij zullen dan de gegevens controleren met de partner en een terugbetaling van jouw budget verwerken.

Houd er rekening mee dat het annuleringsproces kan variรซren afhankelijk van de specifieke benefits. In sommige gevallen moet je mogelijk het lidmaatschap rechtstreeks bij de serviceprovider annuleren, terwijl in andere gevallen mogelijk contact moet worden opgenomen met Alleo-Customer Operations, voor hulp bij de annulering. Dit staat ook altijd vermeld in de algemene voorwaarden van de benefit!

  • Verandering van gedachten: Maandelijkse benefits en abonnementen

Als je van gedachten bent veranderd over het aanmelden bij een partner, nadat je een benefit hebt geselecteerd, kom je in aanmerking voor een terugbetaling. Neem binnen 5 werkdagen contact op met het Alleo-Customer Operations team zodat we een terugbetaling kunnen verwerken.

๐Ÿ“Œ Het is belangrijk om te weten dat deze optie alleen beschikbaar is als je de registratie niet hebt voltooid, en geen lidmaatschap hebt aangemaakt bij de partner (van de benefit).


Niet in aanmerking voor een terugbetaling


  • Verandering van gedachten: Eenmalige benefits & vouchers

Als je van gedachten bent veranderd over een aankoop van een voucher, moeten we je helaas meedelen dat er doorgaans geen terugbetalingen worden verstrekt. Lees de algemene voorwaarden van de goed voucher door. Deze zijn beschikbaar in de Alleo-app (controleer voordat je een voucher koopt of deze bijvoorbeeld in jouw land/regio te gebruiken is).

  • Geen toegang tot de aan Alleo gekoppelde e-mail

Zorg ervoor dat voordat je een voucher koopt, je toegang hebt tot het gekoppelde e-mailadres (waarmee je staat geregistreerd als Alleo-gebruiker).
Als je al een benefit hebt gekozen, maar erachter komt dat je de e-mail niet kunt openen (waar de voucher naartoe is gestuurd), neem dan contact op met Customer Operations. We zullen jou zo goed mogelijk proberen te helpen om de situatie op te lossen.

Was dit een antwoord op uw vraag?