Het Alleo Portaal is het platform exclusief ontworpen voor beheerders van een Alleo account. Dit platform biedt inzicht in de interacties en betrokkenheid van jouw medewerkers. Hier heb je toegang tot een reeks essentiële functies.
Jouw toegangsrechten tot deze functies kunnen worden ingesteld en beheerd in je gebruikersprofiel binnen het portaal. Voor gedetailleerde instructies, zie hier.
Voor specifiek functiebeheer kun je de volgende artikelen raadplegen:
Onboarding en Offboarding van medewerkers: maak Alleo-accounts aan voor nieuwe medewerkers en stel de offboardingdatum in voor bestaande medewerkers.*
Budgettoewijzing: wijs budgetten toe aan zowel nieuwe als bestaande medewerkers.
Betrokkenheidsinzichten: houd de betrokkenheid van je medewerkers in de gaten.
Enquête maken: maak en beheer peilingen binnen de app om feedback en inzichten te verzamelen.
Goedkeuring van onkosten: houd de gedeclareerde uitgaven uit verschillende budgetten bij. Zakelijk of niet zakelijke onkosten.
Flex pensioen: bekijk en exporteer de uitbetalingsvoorkeuren van werknemers voor flex pensioen.
Belastingvrij: track benefits die zijn aangeschaft uit het belastingvrije budget en download rapporten.
Flexverlof en flexsalaris: bekijk en exporteer gekochte/verkochte vakantiedagen en opnameverzoeken.
Mobiliteit: bekijk en exporteer verzoeken voor reiskostenvergoeding woon-werkverkeer en werkroosters voor thuiswerken.
*Als je integratie hebt ingeschakeld, wordt de on- en offboarding van medewerkers beheerd via de integratie.
Hoe log je in op het portaal?
Ga naar https://portal.alleo.nl/
Voer je geregistreerde e-mailadres in dat bij Alleo bekend staat als manager-e-mailadres.
Controleer je e-mail voor de inlogcode en voer deze in.
Houd er rekening mee dat je na 30 dagen een nieuwe code nodig hebt.
💡Meer hulp nodig? Neem direct contact op!
💬 Live chat support - Klik het icoon of Help in het Alleo Portaal
✉️ admin-support@alleo.nl